10 Februari.

Nu börjar huvudvärken krypa fram igen - som vanligt!
Tror inte jag har varit fri huvudvärken en dag sen krocken, jävligt irriterande!
Får se hur det kommer att gå och jobba imorgon, då jag oftast blir
snurrig när jag håller igång och så. Ska ladda upp med huvudvärkstabletter
och hålla tummarna på att jag kan få slippa det en kväll iaf!

Annars har dagen varit lugn, Hannah o Dahlström kom hit på kaffe o fika :) Skönt att få lite sällskap här ute i skogen, händer ju inte allt för ofta. Snackade lite skit, kikade på datorn o hade allmänt trevligt, så det tackar jag för! :) Dom var kvar i nån timme, så när dom åkte gick jag o Sassa ut och skottade lite. Tog dock bara halva gården för min rygg sa ifrån. Så in o la mig i sängen då och har sen spenderat hela kvällen här. Har inte sovit något iaf, så hoppas att jag somnar om jag knäpper igång en film. Brukar oftast göra det om jag har sett filmen många gånger, så det är ganska skönt :)

Jobb imorgon, äntligen! Dock är det bara 16-21.15 men det är någonting iaf :) Komma igång lite. Less på att ha varit sjukskriven o sånt. Dom fick ju även reda på krocken så har inte blivit nå jobb efter den heller. Dom var lite oroliga att jag inte skulle jobba imorgon, vilka söthögar jag har som arbetskamrater! :) Världens bästa! Vet dock inte vem jag jobbar med imorgon, men det märks :) Jag trivs ju med alla på jobbet, så det ska inte bli några problem! (:

Nu ska jag stänga ner här iaf och försöka sova lite! :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: hannahelisabetlarsson

Man måste ju komma ut dit och hälsa på någon gång lite då och då! (:

Och nu var det ju trots allt ett bra tag sen jag var där sist. ;P

2011-02-10 @ 22:55:51
URL: http://hannahelisabetlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0