14 Februari.

Ja, som tur var slutade det ju snöa i Fredags, plogbilen kom och skottade bort all snö och jag kunde ta mig till jobbet! :) Jobbade med Andreas, då de andra skulle ut och äta. Huvudvärken vela inte försvinna, så det var skönt att jag bara jobbade i 5 timmar iaf. Hem efter jobbet, spelade kort med Mamma o Ubbe, sen blev det sängen tidigt.

Vaknade rätt så tidigt på Lördagen, Linda hade skickat och fråga om jag vela ta hennes pass på macken, så var snäll och gjorde det trots huvudvärken! Den släppte lite under kvällen och vissa gånger var den borta helt :) Så efter jobbet blev det hem direkt, bytte om, spelade två partier Chicago med M&U, sen kom Thomsson o hämtade mig :) Han var snäll o skjutsade in mig till Hannah. :) Blev lite alkohol o massa skitsnack hemma hos henne, telefonprat som slutade med att jag la på! ( förlåt hjärtat! (; ) Tokigt var det iaf, som alltid med mig o Hannah :p

Söndagen spenderades i Hannahs säng första delen av dagen sen kom Mamma o Ubbe o hämta mig, åkte in på Hambogrillen o hämtade pizza, själv höll jag på o dö när jag kände pizzalukten och kunde inte äta förens 9 på kvällen! Hahah! Fyfan hur jag mådde. Ska inte dricka på tom mage igen, uffa! Käkade lunch på jobbet runt 3, en hamburgare sen ingenting mer och drack vin o grogg hos Hannah - Slutade inte bra! :D Men är man dum så är man ;)

Idag mår jag betydligt bättre iaf, fast även denna dag har spenderats i sängen :) M&U är hemma o är sjuk, så jag har liksom gömt mig inne på mitt rum så dom inte ska smitta mig :) Möblerade om på kvällskvisten, hade så tråkigt så det fick bli så. Inte så stor skillnad då jag inte kan göra som jag vill på mitt rum för det är så dåligt med utrymme, men mysigt blev det iaf :) 

Alla hjärtansdag är det idag också, inte för att jag bryr mig så mycket om sånt men :) Kanske roligare om man skulle ha en pojk då, men vad är det till för nytta då :) Haha!

Nä, nu ska jag krypa ner och kika på en film! Hoppas på lite finare väder imorgon, då blir det promenad. Saknar att ta långpromenader, men nu tänker jag trotsa min skitfot och börja ta långpromenader, underbart ju!
Puss o Godnatt!


Kommentarer
Postat av: hannahelisabetlarsson

Med dig och mig tillsammans kan bara allting sluta som 'inte bra'. xD ;) Haha!

En extra stor puss på dig såhär på alla hjärtans dag då du vet hur mycket jag älskar dig vännen!! <3

2011-02-14 @ 23:10:38
URL: http://hannahelisabetlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0