23 Februari.

Dåligt med uppdatering här nu, men i don't give a fuck :) Händer ändå ingenting intressant i mitt liv som jag vill dela med mig av, så that's it :)

Idag fyller iaf Farmor år, så ska in till henne o fika när pappa slutar jobba :) Så ska väl typ sätta fart nu, hoppa in i duschen o göra mig klar typ :) Var ute på promenad idag också, och igår för den delen! Tar med Sassa och går till Herrgårn och vänder, lagom promenad för min fot. Vågar inte puscha den för mycket, och än sålänge har jag inte fått/haft ont när jag har kommit hem så det är underbart skönt! Blir den svängen varje dag, dels för mig själv o för lilla lopphögen vi har här hemma :)

Nä, dags att inta duschen!


Visa ditt intresse, innan du förlorar mitt!

Kommentarer
Postat av: hannahelisabetlarsson

SV: Jajjemen, tur jag har dig! ;) <3

2011-02-27 @ 01:41:53
URL: http://hannahelisabetlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0