3 Februari.

Ja gårdagen var lungt till att börja med. Vaknde 7!!! Men somnade om nån sväng medans jag kikade på film, så mycket filmkikade blev det ju inte :) Haha! Klev upp riktigt vid 11, städade ihop på rummet, slängde i en maskin tvätt och tänkte lägga mig i soffan, men gick ut med Sassa en sväng. Då var det så otroligt härligt väder så jag stannade ute en stund :) Gick in och hämtade Sassas sele och koppel, så tog jag sparken och vi drog iväg :) Dock hade jag Sassa löst, skönt så man slipper hålla både henne och sparken :P Tänkte bara hämta posten men den hade inte kommit, så vi drog iväg till badplatsen. Skönt för henne att få springa av sig lite för hon sprang som en galning kan ja lova! :) Hem sen igen, och då la jag mig i soffan!

Kvällen spenderades i Bollnäs. Fick ta toyotan in, upp till Jessie och Hannah, pratade, spelade kort och mös på. Skönt att vi har löst det och kan umgås alla 3, jag tycker om er så förbaskat mycket! :)
Upp till Linn en sväng efter att vi gick från Jessie, var där uppe och mös med dom en stund sen när dom hade lagt flickorna hämtade jag upp Hannah en sväng igen och ner på statoil. Hade så tråkigt så vi kom på att vi skulle åka ner på tranan och kika en sväng :) Blev lite dans också, fast det var inte så bra för min rygg o mitt huvud tror jag. Kändes nästan som att jag har påverkad när jag gick ut därifrån :p haha! Skjutsade hem Hannah sedan och jag drog mig hemåt för jag var så slut.

Så hem och la mig, kikade på film men slocknade ganska fort.

Nu är jag vaken igen, idag har jag iaf sovit lite längre än valigt men skönt det o :)
Ska gå ut med Sassa en sväng, får se om det kanske blir en tur med sparken idag också, men det är ju inte alls lika fint väder idag som det var igår. Tyvärr :)

Kanske uppdaterar en sväng senare, sånt som märks :)
Puss o nyp i skinkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0