9 Februari.

Ja, kanske ska uppdatera om vad som har hänt dom senaste dagarna då :)

Igår var det hyffsat lungt på dagen. Tog bussen in halv 4 och gick upp till Linn :) Följde med dom till Freluga där dom hade hittat ett hus, men han som ägde det hade ingen av telefonerna påslagna så vi åkte o kikade vart huset låg iaf :) Linn bjöd även på mat, fick äta upp Tacotårtan som hon hade gjort på Fredagen, Grymt god! :)
Blev lungt sedan, Ubbe kom o hämta mig vid 9, åkte o köpte en Ben&Jerry's då så for vi hem.
La mig och kika på film då, slocknade ganska fort.

Klockan ringde halv 9 imorse, låg och drog mig till 9. Tog 10 bussen in till stan. Jessie ringde när ja satt på bussen så prata med henne hela vägen in till stan. Lite roligt att det går nästan lika fort att åka buss från Kilafors till Bollnäs som det tar att gå från Granberg och ner på stan :p Haha! Svängde in på AF och lämna lite papper sen gick jag o satte mig hos frisören och väntade på Jessie medans hon färgade håret :) Mamma skjutsade upp oss Granberg efter det så gick jag in till Linn en stund :) Då var även Jossan o Vevve där :) Trevligt! :)
När Linn o Vevve skulle ut och gå gick jag över till Hannah då jag hade ont i foten o hade helt fel skor att gå i, visserligen var det Ugg'sen men dom är inte så bra att gå långt i för min fot. Då ska jag ha riktiga skor om jag ska gå långt :) Spenderade lite tid med Hannah sedan kom Mamma o Ubbe och hämtade mig. Åkte mot Kilafors då, in på plåtverkstan och kika på volvon o prata med dom där. Har inget minne av att dörren var så intryckt! :o Vela nog inte inse det eller kolla inte så noga direkt efter krocken. Så nu ska dom kika hur mycket det ska gå på för att få bilen rullandes så får vi se hur vi gör med det, om vi skrotar den eller inte. Min lilla volvo! Hem sen, sen har jag sovit iprincip hela kvällen. Har sån huvudvärk så jag tror jag smäller av snart. Riktigt jobbigt!

Nu ska jag iaf krypa ner igen. Käkar lite glass nu så ska knäppa igång en film och fortsätta sova. Känner mig fortfarande trött även fast jag har sovit så mycket, men det tar på en att ha ont i huvudet. Ryggen är väl inte min bästavän för tillfället heller, men det är inte ofta vi är sams inte! :)

Nej, nu ska jag äta upp min glass innan den smälter!
Puss!



Älskade Lea myste i mitt knä igår :) <3


-
Lite bättre bilder på Volvon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0