Varje saga har sitt slut, men varje slut har en ny början '

Dom säger att Kärlek över vinner allt -
äkta vänskap övervinner allt!

 

Osams kan alla vara, men du och jag har en för stor vänskap för att kasta den i sjön,
du betyder för mycket för mig för att jag ska låta dig gå. 5 års vänskap - fler ska det bli.

Det är skönt med oss på ett sett, spelar ingen roll om vi bråkar och blir osams,
tillslut fattar vi att det bara är onödigt och blir sams. Man mår bara dåligt över att
bråka med sina vänner, och då finns dom inte där när man väl behöver dom.

Efter gårdagens 3 timmars samtal mår jag bättre än jag gjort på länge, även efter att ha
umgåtts nån timme på kvällen. Vi har för stark vänskap för att låta en sånhär
liten skitsak förstöra - och jag är glad att vi har rett ut det. Du är ju mitt lilla pucko!

Du o jag Hans, du o ja ;) Snurrisnurr!


Kommentarer
Postat av: hannahelisabetlarsson

ALLTID du och jag, oavsett vad! (: <3

2011-02-03 @ 13:59:40
URL: http://hannahelisabetlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0