12 Januari.

Japp, första uppdateringen för detta år! Har faktiskt inte brytt mig om att uppdatera någonting, har varken haft ork eller lust :) Shit the same liksom!

Inte för att det har hänt så jättemycket på början av året. Har ju varit sjukskriven så det har inte blivit nå jobb iaf. Firade nyår med mina två favoritflickor, hunnit med att fyllt 21, umgåtts med mina underbara vänner, myst med plutten o faktiskt festat en kväll :) Helt otroligt! Haha :) Men nu är det snart dags att ta tag i mitt liv! Haha! Allt jag önskar att jag kunde göra just nu är att ta en låååångpromenad! Shit, det har jag gjort en gång sen i slutet av September. Och det slutade ju inte bra.. Är så otroligt less på den här jävla äckelfoten nu så jag skulle kunna kapa av den. Ingen snäll själ som har lust att byta i sisodär 1-2 timme så jag bara får ta en långpromenad? ;) Höhö. 

I helgen är det iaf Dop för Alice o Lea så det blir Järvsö på Söndag :D Myyys! <3
Annars vet ja inte vad som händer, sådant som märks liksom :) 

Nu tänker jag lägga mig, är sjukt trött efter en dag i Gävle med Frallan! :)


Mys Alice & Mys Lea <3



Det här blir ju mer patetiskt för varje dag som går! Hur gammal är du egentligen? 
Suck it up and be a man!
Kan ju inte göra annat än att skratta :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare :/ skulle jag kunna så skulle vi kunnat byta fot en liiiten stund xD

2011-01-16 @ 19:07:53
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0