18 Januari.

Man blir bra lycklig när Mamma ringer o frågar vart jag har fått pengar ifrån. Vadå tänkte jag, jag har ju bara 50 kr på kortet? Gick in på internetbanken o kikade, då hade jag visst 3000:- på kontot. Whaat? Förmodligen är det från försäkringskassan, men jag klagar inte :D Satt ju verkligen inte fel med lite pengar nu då jag är helt pank! :) Dock gick en stor del av summan till räkningar som har legat o väntat på att bli betalda, men nu har jag ju dom ur världen o lönen kommer ju snart :) Extra skönt nu när jag inte får så mycket i lön då jag nästan inte jobbade nå i December :) Bara dator räkningen kvar nu, o det är typ 3-4 månader kvar på den så är den helt betald :) Underbart!

Idag har det inte hänt mycket alls, har legat i sängen hela dagen. Tänkte slänga mig i duschen nu och göra lite människa av mig själv. Får se vad som händer ikväll. Erik fråga om jag skulle på Bandy, men eftersom att jag inte trodde att jag hade nå pengar så skulle det inte bli så, men nu får vi väl se om jag åker in o kikar när jag fått pengar :) Skulle vara roligt! Bara för det förlorar dom väl för att jag är o kikar ;) Peppar peppar! Haha.

Näe, nu väntar en skön dusch,
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: hih, tack :)

2011-01-22 @ 06:58:45
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0