25 Januari.

Ja, uppdateringen suger, jag vet! Louise har skällt på mig idag, så ska försöka bättra mig lite ;) Haha!

Helgen har varit lugn iaf, skönt de.

I Fredags klev jag upp i tid o åkte ner på stan med Johanna :) Jag var in på AF, så var vi iväg på jysk en sväng, o sedan till Mobackes :) Åkte hem vid tolv o la mig på soffan. Hade ont i nacken, huvudet och hela ansiktet typ.. Åkte o hämtade Erik vid 3 när han slutade så skulle han kika på min dator. Själv dog jag i soffan en stund o sedan i sängen. Blev jättedålig med feber o så.. Men det var nog för att jag fick en lite allergichock efter jag var inne på Mobackes. Jag tål nämligen inte gösslet dom har i blommjorden (ja, jag vet att jag är konstig, men så ligger det till!) Haha! Åkte in till Bollnäs sen, hämtade Amanda i Glössbo o hem till Emilia där dom var o drack vin :) Trevligt! Sen blev det bilåkning resten av kvällen. Åkte hem redan kvart över 2, var fortfarande lite dålig så kände att sängen lockade mer än att vara ute.

Lördagen var också lugn. Var i lägenheten hela dagen, låg i soffan större delen av tiden. Runt 9 plockade jag upp Malin så åkte vi till Sibo så jag fick hämta lite kläder o slänga i mig lite mat. In till Bollnäs sen o vidare till Sjörgrå där vi var 3 st bilar som skulle hämta folk! Fredrika o gänget festade :) In med dom, sedan upp till Linn o tog en cigg, sen ner på stan igen! Skjutsade hem gänget efter dom varit på tranan o så, Skrattade helt seriöst hela vägen från Bollnäs till Sjörgrå, jävla skjuka människor! Gosh vad jag tycker om er ;D Haha! Träffade Malin o Ida på Statoil en sväng när jag kom tillbaka, sedan till Kilafors o hämta mysen så åkte vi till Bollnäs igen o sov :)

Söndagen var också extremt lugn. Låg kvar i sängen tills mysen åkte hem, så åkte jag upp till Linn o myste på :) Jessie kom en sväng o sedan kom även Louise :) Kom överens om att jag skulle sova hos henne då Robin jobbade natt, så självklart ställde jag upp på det :D Satt o pratade i några timmar innan vi tog oss i kragen o gick o la oss :) Skönt att prata av sig lite, tack för det gumman :) <3

Idag,
klev jag upp med Louise som skulle iväg till Folkhögskolan. Jag åkte tillbaka till lägenheten o tänkte kika på en film innan det var dags att åka upp till Linn. Självklart somnade jag o vaknade när filmen var slut! Haha! Åkte på OK o tankade, blev kvar där i typ 45 o pratade med Maria :) Blir alltid kvar där o pratar när Maria jobbar :p Trevligt det :) Åkte ut till Sibo efter det o släppte ut Sassa, sen tillbaka in till Bollnäs o upp till Linn. Resten av kvällen har spenderats där, lika mysigt som vanligt :)

Nu är jag iaf tillbaka i lägenheten igen. Ska lägga mig o kika på film alldeles strax, upp imorgon igen o iväg en sväng med Linn :) Sen blir det nog mys där hela dagen igen :) Åker nog hem till Sibo imorgon igen, saknar lite att vara hemma! Sjukt ändå :p haha!

Näe, nu ska jag verkligen avrunda här, blev väldigt långt inlägg nu.
Ska bli bättre på att uppdatera så slipper det bli så långa inlägg ;)
PUSS!


Mitt lyckopiller<3

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja, skönt att prata av sig ibland :) Tack själv, och även för sovsällskapet <3!

2011-01-25 @ 07:29:44
URL: http://louisesvardh.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

När ska du komma och hälsa på föresten? var ju evigheter sen sist nu :O kan inte ens minnas.

2011-01-26 @ 11:15:51
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0