26 Januari.

Klev upp i bra tid idag, 9 var jag uppe och skuttade rättare sagt! Målade naglarna o städa ihop lite i lägenheten i väntan att Linn skulle höra av sig! Så när hon gjorde det gick jag ut till bilen o åkte upp till henne! Tog Lea då och matade o klädde på henne då Linn hade fullt upp med att klä Alice o sig själv :) Åkte ner på stan efter det, mötte upp Nathalie, Monali och Elias för lite fika på krokanen :) Efter det gick vi på stan en sväng, in på deichmann - dit vi inte skulle ha gått! Slutade med att jag o Linn köpte ett par varsina skor. Likadana, men vafan gör det ;) OCH JAG KAN GÅ I KLACKSKOR IGEEEN! Eller ha, hyffsat iaf! Haha. Foten är fortfarande svullen o det gör lite ont, men inte alls lika farligt som förut :) Har längtat efter den här dagen sen jag bröt foten, Haha! ;) 









Linns bild! :)


Åkte upp till Linn efter det igen o så kom Lillemor, Linns mamma :) Malin kom även förbi så blev det lite skipbo :) Sedan ner till Såfin då Linn hade vunnit ett presentkort där, så hon shoppade loss ;) Upp till Granberg igen o började laga lite mat. Vi gjorde min Tacogratäng som är så förbannat god :D

Åkte hem vid kvart över 7 kanske, eller, var ner o solade i 20 min innan jag åkte hem :) Skönt som tusan!
Nu är jag hemma i Sibo igen för första gången på över en vecka typ, ganska skönt o :) Nu ska jag iaf knäppa igång en film då min huvudvärk har kommit tillbaka o jag är trött som en gris!
Upp i tid imorgon o ringa den där jävla försäkringskassan som driver mig till vansinne snart! Sen förmodligen in till Bollnäs o ta en promenad med Linn :) Hoppas på fint väder så man kan vara ute!

Nä, ger mig nu tror jag!
Puss! :)


Ibland måste man stanna upp, för att minnas vart man är på väg.

Kommentarer
Postat av: tessan

Sv: hehe, jo det är nog så :) oftast iaf!



2011-01-27 @ 08:50:11
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0