28 Januari.

Idag är det Fredag, underbart skönt :D Även fast jag är ledig hela veckorna så är det alltid skönt när det blir helg. Det händer ju lite mer o så är folk lediga så man hinner träffa en massa söta människor :)

Igår fick jag mig en liten sovmorgon, vaknade ändå runt 11, så ringde Försäkringskassan o skällde lite på dom, sedan åkte jag in till Linn :) Vi hade bestämt att vi skulle ta en promenad ner till stan så vi lämnade bilen på Granberg :) Var in på kiosken o köpte lite fikabröd sedan promenerade vi ner till Louise o fikade lite där :) Blev en sväng på stan sedan innan vi tog bussen upp till Granberg. Lite lata kanske, men min fot tyckte inte om promenaden ner så jag vela inte plåga den nå mer, kände att det räckte med promenaden ner till stan!

Åkte sedan hemåt, tog EN TIMME att komma hem! Bommarna vid wik vela aldrig gå upp, så stod och väntade i 40 min innan bommarna gick upp. Kunde inte vända o åka genom stan heller då jag stod mittemellan en massa bilar som stod på kö, så det var ganska surt. Väl hemma slängde jag i mig lite mat o sedan la jag mig o sängen o kikade på Vampire Diaries hela kvällen :) Skönt!

Vaknade runt 12 idag, då hade Linn ringt 8 gånger o skickat 2 sms :p Går inte så bra att väcka mig då jag har på ljudlöst och utan vibration ;) När jag hade vaknat tog det inte lång tid innan Ulla o Swempa kom hit :) Dom skulle egentligen komma imorgon, men dom kom idag ist :) Malin kom även hit en sväng, själv har jag städat ihop lite och fixat med några kort jag skickade efter :)

Nu har jag iaf duschat o gjort mig klar. Ska strax åka in mot Bollnäs! Blir pizza o mys med Pia ikväll :) Nya avsnittet av Vampire Diaries hade kommit ut inatt, så vi ska kika på det :D Resten av kvällen är oplanerad, får se vad som händer rättare sagt! :))

Nä, nu har jag inte tid här längre!
Puss!


It's amazing how you can speak right to my heart
Without saying a word, you can light up the dark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0