29 Januari.

Känns som att mer än halva Bollnäs ska dricka ikväll? Inte så konstigt med tanke på att Hardcore superstar spelar på Tuppz. Själv känner jag att det inte är värt att lägga pengar på då jag typ tycker om 2 låtar med dom, så jag tänker vara nykter :) Vilket dock inte är så ovanligt nuförtiden, folk blir mer chockade om jag ska dricka :P Haha!

Igår blev det iaf en toppen kväll med Pia! Bestämde oss för att käka på HG och tur var väl det när dom åt äcklig mat här hemma ;) Sen upp till henne o kikade på senaste avsnittet av Vampire Diaries :) Nu längtar jag tills de andra avsnitten kommer ut, dock är det typ en vecka imellan alla men :p Sen kikade vi på film o hade oss, inte skrattat så mycket på länge tror ja. Fick nog några magrutor efter kvällen var slut!

Åkte från Pia vid halv 1 kanske, ner på Statoil och träffa Malin, Linn, Ida o Alex! Malin o Ida tog en sväng med mig runt stan och kikade lite. Mötte upp Fredrika o Emil efter det och snackade lite skit :)
Åkte hemåt vid 2 typ, slängde mig i sängen då och somnade ganska direkt.

Tog en riktig sovmorgon idag, dvs att jag fortfarande inte har klivit upp ur sängen :) Har varit ner o ätit frukost och snackat lite skit med knasbollarna nere, men sen upp till sängen igen. Film o sova, underbart :)
Kanske ska ta o hoppa upp och göra lite nytta nu, men vet inte om jag orkar än. Hungrig är jag också :)

Ikväll blir det lungt som jag redan har nämn, ska nog skjutsa Malin o gänget till Tuppz iaf, sen får vi se om jag spenderar kvällen med Linn. Tommy skulle tydligen också ut och festa så det blir kanske en lugn kväll med Linn då :)

Nu orkar jag inte skriva nå mer faktiskt,
Puss!


För varje dag som går, saknar jag dig mer och mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0