30 Januari.

Ja, igår blev det inte så lungt som jag hade tänkt mig! Skjutsade ner Malin o Johanna till Tuppz, så efter det ringde Pillan och fråga om jag kunde skjutsa dom till Söderhamn, men sedan ångrade dom sig och vela åka till Ljusdal, så det var bara att sätta sig o köra dom upp till Ljusdal :p Hemvägen var grymt tråkig, då jag åkte ensam tillbaka! Mötte upp Fredrika på statoil en sväng när jag kom tillbaka, sedan upp till Linn med mat till henne och prata lite då hon hade lite att prata om (: Åkte sedan ner till Max och hämtade upp Malin så tog vi några varv :) Skjutsade Emil o Per till Växbo, sedan Per o Eva till Trolldalen sen åkte vi tillbaka till Bollnäs! Åkte hemåt efter det, trött som en liten gris var jag. Men såfort jag la mig i sängen blev jag pigg igen :P Drygt som fan!

Legat i sängen hela dagen idag! Farmor ringde vid halv 4 och fråga om jag vela komma o äta mat med dom, så självklart gjorde jag det :D Tänkte hinna tvätta bilen innan jag åkte till Farmor men det var sån kö till biltvätten så gjorde det efter jag varit hos Farmor ist :) Hon bjöd på Revbenspjäll o potatisgratäng, sedan blåbär o hallonpaj till  efterrätt :) Mums! Helena var även hemma från Uppsala så vi var nästan hela familjen Östansjö , förutom brorsan då som är i Boden :p och så självklart Eva :D Mycket mysig Söndag <3

Påvägen hem körde Thomsson om mig (han tyckte jag var lite seg) så mötte upp honom i Kilafors o tog en cigg :) Sen hem till sängen o här sitter jag nu! :) Ska lägga mig och kika antingen på Vampire Diaries eller en film, har inte riktigt bestämt mig än :P haha.

Nu ska jag iaf ge mig :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0