31 Januari.

Ja den här dagen började inte som jag hade tänkt direkt! Jag o Linn tänkte ta med tvillingarna och åka upp till Järvsö för att överraska hennes mamma, men kom inte mycket längre än till esras korsningen. Pang sa det så var man utan bil! Gick hyffsat bra iaf, men bärgarn fick komma och hämta bilen. Han jag krockade med klarade sig också ganska bra, hans front var intryckt men han kunde iaf köra iväg sin bil till hans föräldrar. Jag var iaf själv, tur att jag inte hade hunnit plocka upp Linn o flickorna!

Ont i ryggen och nacken har jag, men sånt får man ju räkna med. Börjar bli blå på armen också, slog i den i dörren när det smällde, men annars är det okej. Chocken har nog inte riktigt släppt än även fast det var några timmar sedan det hände. Har iaf varit upp på sjukhuset och träffat en läkare så det är dokumenterat att jag har ont i ryggen och sådär ifall det skulle bli värre.

Nu ska jag ta mig en alvedon sen lägga mig och kika på film, huvudvärken börjar krypa fram också.
Puss!




(Linn som har knäppt bilderna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0