Dop dag!

Idag har det varit Dop för Alice o Lea i Järvsö :) Så grymt fin kyrka allså! :) Dopet var jättefint, var nästan påväg att fälla en tår, blödig som man är ;) Tyvärr så var jag ju smart o glömde kameran i Sibo, men det var några som knäppte kort så kanske kan sno ett kort här o där ;) Haha. Fika efteråt med alla folken :) Blev kvar i nästan 3 timmar innan vi rörde oss hemåt igen! Var iaf bättre väglag på vägen hem än upp, då var det blankis genom hela Växsjö/Lottefors o sen när man kom in i Järvsö, skitjobbigt - men det gick gallant ändå :)

När vi kom till Bollnäs åkte jag o Malin direkt till Johanna o Simon och spelade ett parti Skipbo. Gick piss för mig idag ;) Haha! Men kul ändå ju :D Efter det åkte vi till Kvantum o köpte lite gotta. Chips o bröd, Haha! Sover i Mattias lägenhet så kände att jag behövde ju lite bröd så jag har nå frukost imorgon :)

Imorgon blir det en spännande dag! Ska iväg o "få" min present av Mamma o Ubbe :) Få å få lät ju lite konstigt, men har beställt tid så imorgon klockan 11 blir det av :) Jippie! Avslöjar imorgon vad det är - då kommer det förmodligen ett inlägg om de :)

Nu ska jag trycka igång en film o lägga mig bekvämt i soffan, är sjukt trött.. Jag o Mallan fick några skrattattacker hos Johanna o Simon, så dom märkte av vi båda var lite trötta ;) Hahah!
 
Puss då :)


We say goodbye in the pouring rain
And I break down as you walk away.
'Cause all my life I felt this way
But I could never find the words to say
- Stay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0