När ska det vända? '

Vila i Frid Jocke!
Alla tankar till familj och vänner.


Det är sjukt att sånt här får hända, att folk inte öppnar ögonen
och ser hur mycket det egentligen förstör - först Mimmi och nu Jocke.

Dock så kände jag varken Mimmi eller Jocke sådär jättebra, men jag
vet vilka dom är, mycket från högstadiet men sedan efter också.
Man har ju pratat, hejat och sådär.

Men varje gång någonting sånthär händer hugger det i hjärtat,
för inte allt för längesedan var en nära till mig, nära att stryka med,
pga av överdos, och det var de jobbigaste dagarna i hela mitt liv
när han låg på sjukhuset - och vi visste inte hur det skulle gå.
Men han klarade sig som tur var, och det är jag tacksam över!

Folk borde inse vid det här laget att det är farligt med droger,
man förstör inte bara för sig själv, utan för folk runt omkring också.
Vissa klarar sig i många år utan att det händer någonting,
vissa klarar sig inte. Men dom borde vakna upp i vilket fall och inse
vad det är för skit dom håller på med. Det borde inte få hända igen.
Allt för många människor runt omkring får lida när det väl händer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vila i frid :'/

2011-01-31 @ 10:05:43
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0