Spådd '

Idag var jag iväg och fick min födelsedagspresent :) Var till en kvinna i Kilafors som är medialisk och som spår folk.

Dock så tänker jag inte skriva ut allt hon sa här, försöker komma ihåg själv! Haha :p Vissa grejer hon sa stämde in otroligt bra så det var häftigt :)

Jag hann bara komma in i rummet, sätta mig ner, så sa hon att hon hade en hälsning från andra sidan.
Hon förklarade att det var en man som inte så gammal när han gick bort, var väldigt musikalisk och arbetade mycket med händerna och han var snäll och glad dock väldigt bestämd. Men hon visste inte riktigt om det var släkt eller inte, men han hade koppling till mig.
Det var då min Farfar som visade sig, han dog när jag bara var 3 månader, så jag lärde aldrig känna honom. Han var då 71år gammal, dog av en hjärtattack. Men han var målare och spelade ståbas i ett band, så det prickade hon in otroligt bra!

Har alltid vetat att Farfar är med mig, då pappa spådde sig när jag var liten. Men det var skönt att få bekräftat att han är med och vakar över mig. Hon berättade även att han var väldigt stolt över mig och tycker att jag ska börja prata mer med honom och fråga om råd.

Hon frågade även om jag var medialisk av mig - så jag berättade att jag hör och känner saker väldigt ofta, ser ibland. Då hon se på mig att jag har en medialisk förmåga, men jag har varit skrämd av det så jag har inte kunnat "använda" den. Dock så skulle det försvinna o jag skulle arbeta med det när jag blir äldre. Ganska coolt :)

Hon pratade även om barn, att jag hade en längtan efter barn, men jag sa att jag ska vänta i några år, dock har jag barn runt omkring mig eftersom att många av mina närmsta vänner har fått/ska få barn så jag behöver inga än :) Det tyckte även Farfar lät som en bra idé, han tyckte också att jag skulle vänta! :p haha.

Att jag skulle börja plugga prata hon även om. Jag är väldigt kreativ med händerna såg hon, (då jag skriver väldig mycket - hemma) och så såg hon barn. Så jag får väl sätta mig ner o fundera på vad jag vill bli kanske :p

Allt behöver ju inte inträffa som hon pratar om, men det är lite roligt att få reda på vad hon ser i min framtid iaf. Den såg väldigt ljus ut, med jobb, familj, hus o hela faderittan :p Haha!

En sak som var lite häftigt var att hon frågade om jag hade problem med ryggen - och det har jag, korsryggen är typ halft paj på mig känns det som - så det är mycket det som håller mig tillbaka på jobbfronten. Kan inte söka vad somhelst och jobba inom vadsomhelst pga av min rygg, dock att jag väldigt gärna vill prova på mycket och inte tänker på hur det går med ryggen. Så det skulle jag också tänka på!

När hon började bli klar sa hon att Farfar hade en kvinna med sig, som hade någon koppling till han, dock lever ju fortfarande min Farmor, så jag kom och tänka på Farmors syster som gick bort hösten 07 - Hon tyckte väldigt mycket om både mig och Mattias, pratade mycket om oss när hon levde och blev alltid glad när man kom o hälsade på. Jag har både en lerduva och en ljuslykta som är efter henne inne på mitt rum, så jag är ganska säker på att det var Linnéa som kom med Farfar! :)

Nu blev det här ganska långt, hade kunnat blivit längre, men det räcker nog nu :)
Fick iaf veta det jag vela - att Farfar alltid är med mig och finns vid min sida, det räcker för mig <3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0