Tänk om '

Tänk om är två ord som ekar i mitt huvud just nu, det har det gjort sen jag kom hem.
Efter en sånhär grej börjar man verkligen tänka, hur man hade kunnat hindra det,
om man agera annorlunda. Men gjort är gjort och det var tur att det inte blev värre!

Nu ska jag försöka få mig lite sömn, ryggen och nacken gör ont om jag både
ligger och sitter, men dock inte när jag står. Fick nog en rejäl smäll när jag krockade,
plus att det blir ju värre när man slappnar av, kommer hem och fattar vad som har hänt.
Dock har jag inte riktigt gjort än, känns som att volvon står nedanför mitt fönster som den
har gjort de senaste månaderna. Att jag bara kan gå ut och ta den, åka in till Bollnäs
eller någon annanstans, precis som vanligt..

Dock står den på en bilverkstad i Kilafors, lite roligt att den hamnade här ute faktiskt.
Trodde den skulle hamna på Volvo inne i Bollnäs, men det var tydligen bara här i
Kilafors dom fixade plåtskador eller vad mamma sa, skumt iaf. Men min bebis är ju nära :) hihi.


Vill iaf tacka alla som visar att dom bryr sig och frågar hur det är med en,
stort Tack till Linn som kom direkt när jag ringde och berättade,
o Thomsson som skjutsade upp mig på sjukhuset.
Ni är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0