13 Mars.

Helgen har väl inte direkt varit så innehållsrik!

Vaknade i Fredags och kände att förskylningen hade blivit värre. Låg i sängen hela dagen! På kvällen åkte jag in till Hannah en sväng då jag var så himla rastlös! Var kvar där i nån timme innan det var dags att åka hemåt. La mig o kikade på film, hade svårt och somna, låg mest och grubblade hela natten. Somnade vid 6 halv 7 på morgonen!

Lördagen sov jag bort, gick ut i solen en liten stund på eftermiddagen då jag kände att var lönlöst att ligga kvar i sängen, somnade bara om hela tiden! Så missade Theodors dop också, men vela ju inte smittas då jag fortfarande var dålig. Blev film hela kvällen, somnade i hyffsat bra tid på natten, före 1 tror jag nog det var.

Idag har det inte heller hänt så himlans mycket. Åkte in till Hannah o kikade på film och snackade. Fortfarande lite dålig, men börjar absolut bli på bättringsvägen så det är skönt :)

Nu ska jag sätta mig o leka lite i PS innan det är dags för en film och sova!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: härligt :) jo, det är bara bra! haha, ja tack stor som ett hus känner jag mig ;p men det är bara att stå ut - i slutändan är det ju värt allt iaf :) hihi. Bor du ute i skogen nu? :O

2011-03-14 @ 07:54:10
URL: http://tewssans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Oh, det låter härligt :) vi får komma i sommar och bada jag & w då. hihi.

2011-03-14 @ 13:49:38
URL: http://tewssans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: okej :D mysigt!

2011-03-14 @ 19:28:29
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0