14 Mars.

Lyckades faktiskt sova hyffsat inatt. Kommer bara ihåg att jag vaknade en gång, dock somnade jag inte i så bra tid. Klockan blev väl närmare halv 4 innan jag slocknade. Vaknade runt halv 12, missade både 7'th heaven och DH, vilket jag har följt nu när jag har sovit så dåligt och vaknat tidigt. Gick iaf ut med Sassa runt 12, snön har försvunnit rätt så mycket också, så lyckades komma in i en av bodarna. Där hittade jag två 1000-bitars pussel, så tog med dom in. Kul att ha någonting att pyssla med. Började med det ena, men det måste fattas bitar så jag gav upp och började med det andra ist. Låg med det i några (typ 6 timmar) innan jag fick huvudvärk o blev snurrig av alla bitar :p Har inget bra bord så får lägga på golvet, vilket är lite jobbigt för rygg o nacke, men va tusan :p Gav upp o la mig och kika på tv ist, slocknade runt 7 o vaknade halv 10. Jätteduktigt! Tagit mig lite kvällsfika o fortsatte pussla lite, men nu har jag gett upp igen. Fortsätter imorgon :)

Så långt har jag kommit än så länge. Började ju med ett annat o höll på med det i 1-2 timmar.
Har ju en hel del kvar om man säger så. Hoppas på att få ihop lite imorgon iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0