15 Mars.

Rätt så händelselös dag idag med! Inget ovanligt direkt.. Vaknade, låg kvar i sängen, la mig på golvet o fortsatte på pusslet, käkade, tog det lungt, varit på en promenad, kikat på Det Okända, duschat o här är jag nu igen! Totalt värdelöst :) Har fortfarande spring i benen, så skulle kunna ta en promenad igen, men lite onödigt när jag har duschat redan :) Det får vänta tills imorgon! Då blir det en promenad med Sassa :) Hon var lagomt sur på mig när jag kom tillbaka från promenaden idag, då hon inte fick följa med :p Tycker det är skönare att gå med henne på dagen när det är ljust så man kan ha henne löst o gå med MP3n på kvällen o bara fundera! :)

Nu ska jag gå ner och ta någonting att äta sen fortsätta lite på pusslet tror jag.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0