16 Mars.

Ställde faktiskt klockan imorse! Visserligen ringde den halv 11, så jag hann med att kika på mina tv-program som går på förmiddagen! :) Efter det klev jag upp o gick ut med Sassa.
In o slängde i en maskin tvätt, la lite pussel o så. Sen ut igen, gick ner på isen och lekte med Sassa. Första gången jag var ute på isen på hela den här vintern faktiskt. Är lite rädd för att gå på isarna faktiskt, får bara för mig att den ska braka :p Haha! Men idag vågade jag mig ut och busa med Sassa. Underbart skönt i solen, sprang runt i mysbyxor o tjocktröja. Ida var även med ute, men hon satt på stenen hela tiden den mesen :p Katten alltså! Haha!

Gick in o fortsatte med pusslet, så det har jag roat mig med nästan hela kvällen. Gav mig ut på en promenad, 45 minuter - Underbart skönt! Duschen blev det efter de, o prata med Linnsan i telefon en sväng då hon vela ha lite hjälp :) Nu sitter jag här igen, har precis ätit fil o flingor med banan i. Jag är kanske lite skum, men det är gott! :D Brukar ha hallonsylt, men inte samtidigt som bananerna. Blir nog ingen stor hit de e :p haha!

Nu ska jag knäppa igång tvn och glo lite innan det är dags att sova. Hoppas på fint väder imorgon också, då blir det ut på isen igen :)
Puss!


Kommit en bit nu iaf :)
Ligger pusselbitar över hela mitt golv!

Kommentarer
Postat av: tessan

Haha, ja är också livrädd för att vara på isen :S :P

2011-03-17 @ 07:23:29
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0