17 Mars.

Börjar med att säga Grattis till min älskade Mor som fyller igår idag!
Även till mitt kusinbarn Alva som fyller år :)

Klockan ringde halv 11 idag också, vaknade dock vid 8-halv 9 av att någon smällde i en dörr nere. Trevligt med besök liksom, lite trevligare om besöket var vid liv! Kikade på 7th Heaven o DH när jag vaknade, sen gav jag o Sassa oss ut i solen! Lekte ute på sjön idag också, satt o myste i solen. Gick in vid halv 2, slängde mig i duschen och inväntade Johanna o Malin :) Satte precis på kaffe när även Ulla o Swempa kom, utan att vi visste att dom skulle komma! :) Men mamma fyller ju år så dom var hit o grattade henne. Slängde ihop en kladdkaka tills Mamma o Ubbe kom hem från jobbet, så vi gottade i oss den :) Malin o Johanna åkte strax innan 5, Ulla o Swempa var kvar en stund till! :)

Kvällen har spenderats i sängen, kikat på film :) Har inte orkat nån promenad idag, min rygg o jag är osams så den får vila en dag. Men imorgon blir det promenad iaf! Ska försöka komma ut på dagen ifall det händer någonting på kvällen :) Men sånt som märks! Det är ju Fredag, så någonting borde ju hända?!

Nu ska jag gå och göra mig klar för sängen, är hungrig men orkar inte gå ner och göra iordning någonting :) Haha!
Neee, godnatt nu! :) Puss!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack min älskade dotter :)

2011-03-18 @ 07:29:42
Postat av: tessan

Nuu syns det Tessan :) tack tack! <3

2011-03-18 @ 19:46:13
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0