23 Mars.

Igår kväll följde jag med Ubbe in till Bollnäs när han skulle spela Vollyboll, så jag tog bilen och åkte hem till Jessica, Tommy o Theodor :) Lämnade Theodors dop present som dom verkade glada över (: Stannade där tills Ubbe var klar, snackade minnen och skrattade med Jessica. Pratade lite med Theodor också, sötnosen :)

Nu är jag bara hemma, har tagit en dusch, pratat med Pappa i telefon som kom hem från Thailand imorse :) Även pratat med Jessie en stund :) Nu ska jag dra på mig lite kläder och se ifall Fredrika o Emil skulle komma ut en sväng :) Packa ihop jobbarkläderna ska jag också göra, åker till Söderhamn och spenderar natten där för imorgon är det jobb :D Äntligen!! 12-21-15 blir det då :) Nice!

Nä, nu ska jag ta svampbob fyrkant o sätta lite fart :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: hannahelisabetlarsson

Moahahaha, svampbob fyrkant. ^^

2011-03-23 @ 13:58:21
URL: http://hannahelisabetlarsson.blogg.se/
Postat av: tessan

Dåligt med uppdatering här tycker jag ;)

2011-04-05 @ 18:08:50
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0