6 Februari.

Dålig uppdatering igen, jag vet!

Helgen har varit lugn iaf. I Fredags åkte Hannah med hit när mamma o Ubbe slutade, så var ute i solen en stund. Jag kastade snöbollar åt Sassa, på Hannah, Mamma o Ubbe så tillslut gav Ubbe tillbaka! Haha. Drack lite vin i solen och njöt. Resten av kvällen spenderades med got mat, vin o kortspel! Jag förlorade varje gång, inte så ovanligt men! Jag och Hannah bar in bäddsoffan i mitt rum så slapp vi trängas i min lilla säng. Jag sov i bäddsoffan o Hannah fick ta min säng eftersom min egentligen är för mjuk för min rygg. Knäppte igång en film o Hannah slocknade typ direkt, själv låg jag och vred och vände mig hela natten. Lyckades sova 3½-4 timmar, så låg mest o stirrade på taket eller på Hannah som sov! Haha. Vid 11 fick jag nog, då slängde jag en kudde i Hannahs nylle så hon vaknade! :) Blev frukost och så då, gjorde mig klar och åkte in till Bollnäs.

Skjutsade hem Hannah och sedan hämtade jag upp Mattias så åkte vi till Lottefors och åt mat. "Hejdå" middag för Pappa o Eva som åker till Thailand imorgon!! Inte så avundsjuk är man heller.. Haha! Busade lite med Theo o Lucas också, sötpojkarna! :) Blev kvar i nån timme sen åkte jag o bror på Ica och köpte dricka o chips och åkte till Sibo. Jag var så trött o hade ont i huvudet så jag stannade på rummet medans dom kikade på tv nere. Städade garderoben, skrubben och poppade musik, så lite nytta gjorde jag! Sen blev det sängen. Somnade väl runt halv 5-5 imorse, vaknade vid halv 11.. Vaknade bara en gång inatt också, grymt skönt!

Idag har dagen spenderats ute! Fredrika kom hit, så kom Jessica o lilla Theodor ut också :) Så bebismys har det varit idag! :D Skitsnack o mys i solen, sen blev det kaffe o fika inne och myste ännu mer med lilla Theo :) Mattias åkte med Jessica in, så nu är han påväg tillbaka till Boden! Frallan stannade kvar här så kikade vi på bandyn, som vi även vann! Så otroligt skönt att ha vunnit en borta match, nu har vi hemmamatch på Tisdag, så nu taggar vi inför den och hoppas självklart på vinst på både Tisdag och Torsdag(?) tror jag det är :) Skjutsade Fredrika till Hallen efter matchen där hon skulle hämta pappa hennes bil, sen åkte jag hem till sängen. Kikat på film/tv resten av kvällen, vilket jag fortfarande gör. Är grymt trött så ska stänga ner här nu tror jag. Eller strax iaf, och hoppas på lite sömn! :)

Nu kommer det bli lite tomt utan Pappa o Eva hemma, men man kommer väl få ett MMS från stranden eller så, bara för att pappa tycker om att jävlas! :) Om två veckor är dom hemma igen, o då har dom en parfym o en limpa cigg med åt mig, woho :) Han är snäll min pappa! <3

Näe, nu ska jag ge mig, blev väldigt mycket text nu!
Skyll er själv om ni läser igenom hela ;) Haha!
Puss!

Kommentarer
Postat av: hannahelisabetlarsson

Dålig uppdatering igen? :P Var det inte du som skrev att du skulle ta en bloggpaus, haha? ^^

2011-03-07 @ 07:55:13
URL: http://hannahelisabetlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0