7 Februari.

Idag har det inte hänt mycket om man säger så! Vaknade halv 10, men orkade inte kliva ur sängen så jag gick ner och hämtade en macka o knäppte igång en film! Var ut med Sassa vid 12, sen tillbaka till sängen. Käkade lite lunch o plockade ur diskmaskinen, sen tillbaka till sängen! Den har blivit min favoritplats på senare dar, måste ändras på! Nu på kvällskvisten tog jag mig en lång varm dusch, sedan gjorde jag lite The o macka o satte mig framför tvn o kikade på Det Okända! Bästa programet på tvn tror ja, ett av favoriterna iaf! :)

Nu ska jag knäppa igång en film tror jag, upp imorgon! Tänkte åka med mamma o Ubbe in när dom åker till jobbet, men fick pengar av mamma till buss ist så jag slipper kliva upp så tidigt. Så tar 10 bussen in eftersom jag ska vara hos tandläkaren klockan 11! Mamma skulle ta med lunch till mig så får se om jag kommer kunna äta. Ska laga ett hål imorgon nämligen, så får väl se om jag kommer kunna äta någonting ^^ Sen blir det även en tripp på stan o kika om jag hittar något till Theodor som ska döpas på Lördag! :) Myys! På kvällen hoppas jag på bandy, får se hur det blir. Hoppas på vinst iaf och vore väldigt kul att gå när det är hemma match! :)

Nu ska jag gå och borsta tänderna och göra mig klar för sängen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0