8 Februari.

Fick sova 6 timmar inatt utan att vakna! (tror ja) Men otroligt skönt var det, och kände mig faktiskt utvilad när jag vaknade. Hur man nu kan känna sig utvilad på 6 timmars sömn vet jag inte, men det var skönt iaf :) Gjorde mig klar och traskade till bussen, som var tidig för engång skull typ :)

Gick till mammas jobb när jag kom in till Bollnäs. Lämnade väskan och gick till tandläkaren. Skulle nämligen laga ett hål hon kände sist jag var där, och som även syntes på röntgenbilderna. Men hon kände i munnen, försvann ett tag och kom tillbaka o sa att hon inte hittade hålet så dom skulle avvakta med att laga, eftersom det är onödigt att laga när det inte är så stort! Jaha, då klev man upp i onödan då! Haha. Gick tillbaka till mamma o ubbes jobb, käkade lunch som mamma hade tagit med sen åkte jag till OK och tvättade bilen :) Hannah kom dit så hon höll mig sällskap i tvätten sen skjutsade jag upp henne till Granberg :) Åkte ner till mobackes sen o in till Lilla K's trädgårdskök där Linn, Alice, Lea, Elin, Thea o Louise var! :) Pratade o myste, Linn bjöd även på en semla! Tack gullet! (:

Åkte tillbaka till Infranord efter ett tag, hämtade upp mamma o ubbe så åkte vi hem! Då blev det sängen direkt, migränen var påväg att komma, huvudvärk o mådde inte alls nå bra. Dock får ja ju skylla mig själv som sätter mig inne på mobackes när jag vet hur det blir. Tål inte gödsel, (jag vet, det är sjukt!) men så äre! Så kan egentligen inte gå in på blomaffärer utan att bli dålig, men jag gjorde det idag iaf! Vad gör man inte för flickorna :)

Sov i en timme kanske, sen blev det käk o in till Bollnäs och Sävstaås! Bollnäs tog ännu en härlig vinst, så nu gäller det på Torsdag, hemma match då också, så hoppas på vinst då också så är det ADJÖ VILLA och HEJ SM FINAL! :D Niice!

Nu är jag hemma igen, tagit mig en macka o ska göra kväller! Huvudvärken har kommit tillbaka, så ska ta en alvedon o knäppa igång en film :)

Puss o adjö!

Kommentarer
Postat av: Tvillingmamma Linn

japp, jag ska sno iPaden :D

2011-03-10 @ 14:54:52
URL: http://http://linnostberg.blogg.se/
Postat av: hannahelisabetlarsson

SV: Det är så himla tråkigt att det ska vara så och att man ska behöva känna så. ;/ <3

2011-03-13 @ 13:44:42
URL: http://hannahelisabetlarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

:) Allt bra med dig annars ?

2011-03-13 @ 17:22:51
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0